Častko kladené otázky
-
Q1: Ako dlho trvá vybavenie objednávky a kedy sa môžem tešiť na môj štýlový kúsok?
A1: Každú objednávku sa snažíme vybaviť čo najskôr. V priemere trvá doručenie 4 pracovné dni, no prevažnú časť balíčkov stíhame posielať aj skôr. Počas sviatkov sa môže doba doručenia predĺžiť.
-
Q2: Môžem si vybrať spôsob dopravy?
A2: Jasné! Ak chceš kúsok doručiť priamo ku dverám, využi kuriérske spoločnosti 123Kuriér, GLS, Slovak pracel service alebo Slovenskú poštu a jej službu Expres kuriér. Tiež je možné objednávku odoslať Slovenskou poštou a balík ti príde na poštu.
-
Q3: Koľko stojí doručenie balíčka?
A3: Doručenie závisi od výberu kuriéra. Poštovné je u nás od 3,90€.
-
Q4: Ako je to s platbou? Môžem využiť dobierku?
A4: Tomu ver. Dobierka je u nás samozrejmosť. Využiť môžeš aj platbu kartou alebo bankovým prevodom.
-
Q5: Objednávam z inej krajiny, pošlete mi objednávku aj tam?
A5: U nás je možné všetko. Pred samotným vytvorením objednávky nám, prosím, napíš e-mail na info@tvojstyl.sk a tam už doriešime detaily.
-
Q6: Chcem sledovať stav mojej objednávky, prezradíte mi, kde to nájdem?
A6: Ak máš u nás účet, sledovanie objednávky je možné tam. Ak sa ti ho nechce zakladať, nevadí. Napíš nám e-mail na info@tvojstyl.sk alebo zavolaj na +421 911 773 833 a tam ti všetko prezradíme.
-
Q7: Musím sa u vás registrovať?
A7: Registrácia nie je pravdaže povinná. Ale keď ju máš, má to výhody, napríklad sledovanie zásielky.
-
Q8: Kúsok mi nevyhovuje. Je možné ho vymeniť alebo vrátiť?
A8: Jasnačka! Výmenu môžeš uskutočniť do 14 dní od prijatia objednávky. Lehota na vrátenie je až 100 dní a to bez udania dôvodu.
-
Q9: Ako dlho trvá vrátenie peňazí, keď mi objednávka nevyhovovala?
A9: Vrátenie peňazí garantujeme do 14 kalendárnych dní, no vždy sa snažíme byť rýchlejší.
-
Q10: Mám nápad na vlastnú potlač. Viete mi triko navrhnúť podľa môjho priania?
A10: Momentálne si môžeš personalizovať iba posteľnú bielizeň. Pri oblečení to zatiaľ nejde. No usilovne na tom pracujeme a už čoskoro pridáme novinky.