Menu

Často kladené otázky

Máte aj kamennú predajňu?

- Nie, fungujeme len ako e-shop.

Koľko potrvá, kým mi príde objednávka?

- Štandardne 3 až 12 dní, počas sviatkov sa môže doba predĺžiť, o takejto skutočnosti budeš informovaný emailom.

Nesadla mi veľkosť, čo teraz?

- Nevadí, tovar môžeš do 14 dní vrátiť a uviesť náhradu, za čo ho chceš vymeniť. Poštovné smerom k nám (pri vrátení tovaru) hradíš ty, poštovné od nás hradíme my.

Tovar chcem vrátiť, je to možné?

- Samozrejme, do 14 dní ho môžeš vrátiť zaslaním späť bez udania dôvodu. K tovaru prilož aj číslo účtu (v IBAN formáte), na ktoré ti vrátime celú sumu objednávky (vrátane poštovného).

Tovar mi prišiel poškodený, čo môžem robiť?

- Napriek našej maximálnej snahe o posielanie tovaru v 100% kvalite, može sa stat chybička, alebo sa môže tovar poškodiť aj pri preprave. Stačí nám poslať takýto tovar naspäť a my ti zašleme nový kus. V prípade uznania reklamácie ti tvoje náklady na poštovné preplatíme my.

Chcem si objednať tovar v inej farbe alebo veľkosti, ako je v e-shope, dá sa to?

- Bohužiaľ nie, máme len to, čo je v ponuke na webe.

Môžem si nechať urobiť na oblečenie vlastnú potlač?

- Bohužiaľ nie, máme len to, čo je v ponuke na webe, tovar sa nedá personalizovať.

Môžem si nechať poslať objednávku aj do zahraničia?

- Áno, pred samotnou objednávkou nám napíšte vašu požiadavku na náš e-mail info@tvojstyl.sk a naceníme Vám dopravu do zahraničia.